söndag 7 oktober 2012

Surfat runt lite grann.

Har precis surfat runt lite grann nu med tanke på att Iphone 5 har släppts.
Jag hittade bland annat nymobil.se och kollade lite här och hittade att Nymobil just nu säljer Iphone4S billigt Telenor/3 abonnemang.

Dock har jag ju snöat in på Samsung Galaxy SIII och hade det inte varit för att 3 direkt hade ringt upp mig så hade jag helt klart kunnat tänka mig att beställa ifrån Nymobil.se för att dom är auktoriserade för just 3 som jag har samt att dom även har en butik i Göteborg vilket gör att om man helst vill ha personlig kontakt så kan man få detta. Dom har även bra garantier och om olyckan skulle vara framme som Iphone ägare så kan dom laga telefonen också. Skickar man den så är det också försäkrad hela vägen fram och tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar