söndag 7 oktober 2012

Sköna söndag!

Söndag, sista dagen i veckan. Vilken vecka då!!! :-)
Måndag till och med onsdag hade jag sjuklingar hemma från skolan så då hände det inte direkt mycket...
Dock i onsdags så var mellan T i skolan så jag och dom andra två T hann åka till mina föräldrar och hämta hem lite saker som vi har hos dom sen vi försökte sälja huset i sommras.

I torsdags så bakade vi bullar jag och barnen och jag lyckades göra klart hemsidan. Bara justerade den lite grann i fredags. Kolla gärna in den: cebyggkonsult.se
Visitkorten är beställda.
Inbjudningskorten till dopet är klara.

I fredags var jag iväg på bygget som jag är Kontrollansvarig för och hade möte med Byggherren och mannen ifrån kommunen.
Sen åkte jag iväg och gick en härlig promenad med tre andra trevliga mammor, dock fick jag avsluta fikat lite tidigare då jag skulle iväg och klippa mig. Kapade av 10 cm ungefär vilket var helt underbart och nödvändigt. Har nämligen en kompis vars dotter går frisörlinjen och behövde en modell så då ställde jag självklar upp. :)

I går åt vi middag hos svärfar och hans fru så det blev en lugn lördag.
Idag har vi startat dagen tidigt som vanligt med Stora T´s konståknings träning. Sen var vi iväg och bokade tid för henne att kolla upp synen och få nya glasögon.
Nu efter middagen så sitter vi i vardagsrummet och tittar på tv och lyssnar på brasan som sprakar. <3

Snart kommer Solsidan. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar