onsdag 28 augusti 2013

Första dagen!

Idag är första dagen som jag var med och lämnade Mini T på föris alldeles själv. Han var visserligen själv där igår också men då var ju jag på jobbet.

Idag är min första onsdag som jag inte jobbar på mitt anställda jobb. Jag kommer att vara ledig därifrån på onsdagar vilket ger mini en kortare dag på föris och ger mig en dag att fokusera på mitt företag. Jag insåg nämligen i slutet av min mammaledighet att det inte hade funkat att jobba 100% och ha hand om mitt företag på kvällarna bara. Jag hade nog lätt gått in i väggen i så fall.

Nu idag har ju mannen varit hemma också då han är pappaledig men nästa onsdag så kommer jag att få sitta här hemma helt själv mellan 7:30-15:00 kommer antagligen kännas sjukt konstigt då jag inte tror att jag varit hemma helt själv på säkert dessa 10 år som jag haft barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar