söndag 18 augusti 2013

100 års fest!

I går var jag och mannen på 100 års fest. Det var tre killar som fyllde 35 + 35 + 30.

Vi hade delat ut våra barn så som att mini sov hos äldsta kusinen S och stor och mellan sov hos mormor och morfar.
Det var allra första gången som mini sov utan mig men det hade ju självklart gått hur bra som helst.

Festen må jag säga var riktigt lyckad. Så stor eloge till T, E och M's respektive då det var dom som planerat och satt ihop allt. ;)

Här är några bilder ifrån kvällen.




Jag har varit relativt pigg idag trots alkoholintag, vilket man dock inte kan säga om mannen ;)

Imorgon börjar allvaret igen efter ett år hemma. Mini skall ha inskolningssamtal, sen har jag ett möte och från och med tisdag så kommer jag även att åka till mitt anställda jobb. :)

Go söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar