torsdag 4 december 2014

Tänk vad tiden går!

Snart är det jul! Igen!! Hallå det var ju nyss jul.

Kanske är det så att tiden går så fort för att man haft så mycket att göra det här året?

Började året med att starta ett samarbete med en konkurrent. Vilket resulterade i att jag siste mars sa upp mig från mitt fasta jobb. Nu har jag snart kört 100% eget sen 1/6. Så sjukt tacksam att jag tog klivet ut i egenföretagare-världen.
Jag har nu ett arbete som jag älskar att jobba med och som är inspirerande och stimulerande. 

Var ärligt lite orolig inför vintern och denna "normalt" sjunkande producerande period i byggbranchen. Men just nu har jag beläggning över minst resten av året och mer är på väg in!

Sen så har jag även haft fördelen nu i höst att komma i kontakt med Emotion Code. Även denna något jag är grymt tacksam för då jag inte bara kan hjälpa mig själv utan även hjälper familjen! Blir lika fascinerad varje gång på det jag hittar. Även om det kan resultera i en del tårar speciellt när jag jobbar med barnen. Sen har man insett att vissa saker tagit hårdare på en än vad man trott.

2014 har varit ett bra år även om det har en hel del jobbiga perioder också i bagaget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar