torsdag 2 oktober 2014

Att inte förstå sin kropp...

Jag är sen ett tag tillbaka inte kompis med min kropp eller mitt psyke heller för den delen heller.

Kan väl säga som så att det helt enkelt har varit lite för mycket på alla plan. Är livrädd att känslan i min kropp är början på att studsa in i den berömda väggen. Jag vägrar att göra detta i alla fall.

Jag blir så trött när man inte ens kan orka att känna glädjen för den 40-åringen som vi firade i lördags. Jag försökte hålla modet uppe men vet inte om jag lyckades ens ge sken om att jag var glad för hans skull denna kvällen. Det fanns en anledning till att jag höll mig i köket hela kvällen.
Jag var nykter och i bilen på väg hem var jag nästan tvungen att stanna bara för att gråta, men lyckades att hålla inne gråten så pass att jag kunde se vägen hela tiden.

Jag känner denna nedstämdhet i stort sätt varje dag med undantag på någon enstaka dag då och då. Den tär på mig helt enkelt.
Jag har sökt att få komma till vårdcentralens psykolog för att få prata av mig. Men dit får jag inte komma förrän den 26/11!!!

Imorgon skall jag visserligen testa på en sak jag aldrig har testat förut det vill säga Emotion Code. Detta skall jag göra hos en vän sen många år tillbaka. Annika Bravell heter hon och om du vill kan du läsa mer om henne och hennes Energyflow

Jag ser fram emot detta något enormt, speciellt efter att ha läst på lite mer på hennes sida om detta.
Sen kanske det inte är lösningen på alla mina "problem" men jag hoppas att det kan vara en början på rätt väg.

Ha en bra dag alla där ute och ta hand om er! ♥ ♂ & ♀


1 kommentar: