onsdag 4 juli 2012

Shit vad tiden springer ifrån mig...

Jag har inte hunnit blogga något i stort sätt sen jag skaffade bloggen vilket retar mig.
Men jag har haft fullt upp och nu hoppas jag att tiden skall gå relativt snabbt dessa kommande fyra veckorna som är kvar på graviditeten.
Jag har tagit lite nya bilder sen sist i alla fall. Dessa är ifrån förra veckan på tisdagen. Bebisen har flyttat ner sitt huvud och jag har även fått klartecken ifrån läkaren att moderkakan inte kommer att vara ivägen för mig under förlossningen, vilket känns underbart att få som nyhet.

Nu jobbar jag denna och nästa vecka sen är det semester och jag ser fram emot att få lite lugn och ro framöver. Men vi får väl se hur lugnt det blir...
Denna veckan går dottern på dansläger på Sportlife (Dance Camp) och sonen skulle vara med mormor på hennes dagis, men efter att han var med mig igår här på jobbet så ville han hemskt gärna följa med idag med vilket han klart fick.
Nej nu får jag ta ett ryck så att jag hinner med det jag skall innan dottern skall hämtas upp i Göteborg.

/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar