tisdag 24 juli 2012

Era stackare!!

Era stackare, som försöker följa en så slö och slapp bloggare. ;-)

Jag har även instagram där jag heter ninnsan så där ploppar det upp lite kort titt som tätt. Här är lite bilder ifrån veckan som gått i alla fall:

Kvällsmys i soffan.

Lite "112 på liv och död" innan frukosten.

En tjockis i vecka 37+5

Ännu mera kvällsmys.

Nu börjar det bli jobbigt att sova på nätterna och man börjar känna sig rejält otymplig vad man än skall göra.
Fast i natt så har jag trot eller ej sovit jätte bra och gick upp första gången vid 7:20. :-)

Jag har ju en bebis som ligger på tvären så jag skall in nu på måndag för ett vändningsförsök som även blir en igångsättning om vändningen lyckas. Lyckas det däremot inte så blir det snitt... Inget jag gärna vill men vad har jag för val?? Så nu önskar jag bara att lillbäsen kunde leka färdigt i magen och snällt lägga sig ner med huvudet där det skall vara! Jag lär ju inte ha allt för lätt för att somna på söndag i alla fall, det är en sak som är säker.

/Carina

1 kommentar: