måndag 5 januari 2015

Restips!

Gott Nytt År på er!

Jag tänkte börja året med att tips om en rätt smidig sida om man vill jämföra priser på billiga flygresor.

Jag själv fick tipset om denna sida via nätet när jag googlade runt lite en dag. Jag gick in och sökte på en flygresa mellan Göteborg och Stockholm för det är oftast den turen jag brukar flyga när jag flyger. Jag fick 476 st olika flygpriser att välja mellan, resor till från båda flygplatserna i Göteborg (Landvetter och City) samt även då ankomster på dom två flygplatserna i Stockholm (Arlanda och Bromma).

Sidan i sig säljer inte resorna utan jämför bara dom olika bolagen så att man lätt kan hitta sin billigaste resa, sen är alla priser inkl alla kostnader vilket är smidigt.

Sidan heter Bokasmart. Kolla in den du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar