tisdag 18 december 2012

Förlåt!!

Jag är nog världens sämsta bloggerska... Snart en månad sen jag bloggade, ändå har jag möjlighet att blogga via telefonen.
Men det senaste har det varit allt för mycket att göra helt enkelt.
Dottern har haft mycket med konståkningen inför deras julshow dom hade för två veckor sen.
Sen förra veckan var det lussefirande för båda barnen i skolan.

Jag tänkte jag skulle lägga upp en liten film ifrån dotterns ena låt som dom dansade på uppvisningen. Är så sjukt imponerad av dom måste jag säga. Min dotter är hon med den ljusblåa tröjan.

Här är lite andra bilder också. :) Bilderna från lussefiranden är medvetet suddiga för att man inte skall se ansikten på barnens skolkamrater. Man får ju inte publicera bilder från skolbarnen hur som helst.
 Sonens lussefirande

Gosiga barn innan dotterns lussefirande

Dotterns lussefirande

Trött lillebror på dotterns firande.


Äntligen lite skönt bastande hemma. <3 Barnen fullkomligen älskar att basta liksom vi vuxna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar